Az élet egy kineziológus szemével

Kinez Life

Kinez Life

Miért lettem kineziológus?

2018. október 25. - karrierrita

magnolie-blume-2000x1600.jpg

 

Az utóbbi hetekben elkezdtem tudatosan figyelni a környezetemben lévő embereket, abból a szempontból mennyit tudnak a kineziológiáról. Vajon tudják-e pontosan mi is az, mire való, mikor érdemes kineziológushoz fordulni?

Amikor először találkoztam kineziológiával 17 éves voltam, nem túl jó állapotban találtam rá erre a lehetőségre, nem is érdekelt mi ez, csak segítsen. Aztán jó pár évvel később már elkezdett az is érdekelni, hogyan is működik, miért ilyen hatásos. Sajnos az ember akkor keresi a miérteket, amikor történik vele valami, ami rákényszeríti, hogy leüljön és azt mondja, ezt egyedül már nem tudom megoldani.

Ekkor kezdtem komolyabban olvasgatni a kineziológiáról, mint lehetőségről. A találkozások a kineziológussal fantasztikusak voltak, alkalomról alkalomra jobban lettem. Sok mindenre ráébredtem, sebek gyógyultak be, haragok csitultak el. Szó szerint szemüveget cseréltem, a kezelések hatására új szemlélettel kezdtem el élni az életemet.

Amikor még csak olvastam róla, úgy tűnt elsőre sok az információ, befogadhatatlan hogyan is működik. Amikor legutóbb a barátaimat, ismerőseimet kérdezgettem mit is tudnak erről a lehetőségről, döbbenten vettem észre, hogy teljesen más van az emberek fejében a kineziológiáról, mint azt gondoltam.

Én nem tudományos szemszögből szeretném megközelíteni a témát, hiszen ezt megtették már előttem sokan mások.

Szeretném érthetően, hétköznapi szemmel bemutatni miért hasznos, kinek tud segíteni ez a módszer, avagy tegyünk rendet a fogalmak között. A következő bejegyzésem erről fog szólni, mikor milyen helyzetekben ajánlatos kineziológus segítségét kérni.

Itt a blogon sok mindenről szó lesz majd. Leginkább észrevételeimről, változásaimról, javaslataimról lesz szó, de fogok nektek könyveket ajánlani, írni fogok kineziológiáról minden mennyiségben.

Célom, hogy megmutassam az emberek legnagyobb ellensége a félelem.

Félelem nélkül élni csoda és maga a szeretet.

Tudnod kell, hogy van választásod.

süti beállítások módosítása