Az élet egy kineziológus szemével

Kinez Life

Kinez Life

Évértékelő bonbonjaim

2020. január 01. - karrierrita

roven-images-hxebuwuia1a-unsplash.jpg

 

Szilveszter napján írom nektek ezt a bejegyzést. Lehet hogy emlékeztek, pont 1 évvel ezelőtt írtam egy posztot egy évértékelő jellegűt, tele tippekkel (Katt ide és olvasd el). Ez a mai napon is megállja a helyét. Volt benne egy olyan ötlet, amit megígértem hogy kipróbálok és beszámolok róla, a lényege hogy az év minden pozitív és számodra kedves momentumát, történését leírsz egy kis papírfecnire és beleteszed egy dobozba. Szilveszter napján ezeket a kis fecniket előveszed és elolvasgatod (ha jót akarsz magadnak, akkor szépen elosztod egész napra) és ezáltal meglátod milyen szuper éved volt!

Így egy év elteltével jöjjön a nagy beszámoló erről a csodás ötletről! Alapból úgy álltam 2019-hez, hogy az én évem lesz. Arra gondoltam, itt az idő, annyi pozitív hozzáállásról szóló könyvet olvastam már, kezemben a kineziológia csodás lehetősége, álljunk úgy hozzá az évhez, hogy bármi jön, kihozom belőle a legtöbbet.

Álmomban sem gondoltam volna, hogy ennyire jó évem lesz! Ezt ha visszatekintek tudom, de így hogy ezen a napon, szilveszterkor, azzal töltöm az időmet, hogy ezeket a kis fecniket bontogatom - jártomban keltemben- mindig egyet-egyet, ezt most már határozottan állítom. Hadd jegyezzem meg, egész nap elpityeredek az örömtől. Ugyanis olyan gondolatokat írtam a kis post it-okra, amiket enélkül a technika nélkül örökre elfelejtettem volna és így, amikor elolvasom azonnal beugrik minden, szinte újra átélem ezeket a boldog pillanatokat. Amikor elkezdtem ezt az egészet nem gondoltam, hogy ekkora örömöt szerzek magamnak 2019 szilveszter napján. Ez ajándék, tőlem-magamnak, hiszen ezek a dolgok velem történtek meg, számomra a legkedvesebbek, ezért szól leginkább nekem. Természetesen, sokkal jobban örültem azoknak a kis papíroknak, amik még év elején készültek, hiszen ezekre emlékeztem legkevésbé, ezek okozták a legtöbb örömet. Nagy dolgok is történtek, mint például az, hogy megszületett a kisfiam de kis dolgok is felkerültek a papírokra, olyanok mint hogy meglepetés csokit kaptam, valakivel újra felvettem a kapcsolatot, összejöttünk rég nem látott barátokkal stb...

81008264_1721940064608319_6528454404222222336_n.jpg

 

Annyira belejöttem a nap végére, hogy megfogadtam minden évben el fogom készíteni, hiszen egy év sem érdemli meg azt, hogy kimaradjon. Ez egy remek lehetőség arra, hogy egész évben keresd azokat a jó dolgokat, amiket eltehetsz a dobozodba, segít a pozitív gondolkodás megtartásában, ezáltal sokkal több jót fogsz magad körül megtapasztalni és meglátni.

Holnap 2020. január első napján indul az új doboz, legfőképpen azért, hogy jövőre is legalább ilyen szuper szilveszterem legyen.

 

Mindenkinek 365 áldást és 365 lehetőséget kívánok az új esztendőre!

 Szeretettel:

 Rita

süti beállítások módosítása