Az élet egy kineziológus szemével

Kinez Life

Kinez Life

Rólam

2018. október 28. - karrierrita

297051769_995345764492620_2158395825178674984_n.jpg

Kineziológus vagyok. Jó érzés ezt leírni, egy álom vált valóra ezzel. Nem volt könnyű az út idáig. Nagyon korán megjelent az életemben a fájdalom, a félelem, tragédiák sora. Kerestem valamit, ami segít, hogy könnyebb legyen a teher. Ez volt a kineziológia. Saját magamon tapasztalhattam meg, milyen csodálatos megszabadulni a régi rossz beidegződésektől, hogy "az a valami" nem is biztos hogy úgy van, csak én látom annak, mert az én szemüvegemen keresztül így lehet látni. Akkor eldöntöttem, szeretnék szemüveget cserélni. Azzal amit rám adtak, nem lehet leélni egy életet. Mindannyian hordunk ilyen szemüveget, attól függ mi a neve. Nem vagyok jó matekból, nincs önbizalmam, kövér vagyok, képtelen vagyok rá, soha nem lesz párkapcsolatom stb..sokáig lehet sorolni ezeket a negatív megállapításokat amiket elhiszünk magunkról, mert valaha valaki (mi, vagy más) elhitette velünk. Felszabadító érzés megszabadulni ezektől a régi szemüvegektől és izgalmas úgy ránézni a régi stresszt okozó szituációkra, hogy már nincsenek rám hatással. Szeretnék segíteni másoknak is megszabadulni olyan terhektől, amiket feleslegesen cipelnek. Ebben segítségemre van a kineziológián kívül az Access Bars is, ami szintén egy stresszoldó technika.

Ha úgy érzed, tudok neked segíteni, szeretettel várlak a Csodavilág Fejlesztőközpontban Veszprémben.

Bejelentkezés: +36 70 783 87 81

süti beállítások módosítása